tisdag 3 augusti 2010

Jarre fick prova på att spåra idag. Det tyckte han att det var jätteskoj. Jag la ett spår i skogen genom att jag gick in ca 60 steg in i skogen, gjorde en sväng och gick 60 steg till. Där gömde jag en leksak och gick sedan ut ur skogen. Väntande ca 10 minuter och tog med mig Jarre upp längs gången och sedan fick han börja spåra. För att vara första gången gick det jättebra. Hade Linda till hjälp som sa hur jag skulle göra, annars hade jag inte haft en aning. Sandra var med och spårade med lilla Aska. Men det är inte så lätt när man är så liten. Men hon fick kläm på det tillslut. När Linda sedan tog sin hund Raja som är van att spåra blev det fart på grejerna. Tänkte be Sandra ta kort på mig och Jarre när vi spårande. Men glömde helt av det när vi väl började. Så här får ni ett kort på när Aska spårade.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar