lördag 11 juli 2009

Hemma hos mormor!

Vi har hittat på mycket bus mormor och jag. Först kissade jag lite på mormors matta. Men matte fick ut mig, så jag kissade klart ute. Efter en stund åkte vi in i skogen och gick långpromenad. Det var så kul så att jag sprang före matte och mormor. Hur kul som helst. Mormor plockade blåbär till mig och det tyckte jag var smaskens, sedan fick jag smaka på smultron och dom var lika goda. Efter promenaden fick jag lunch, sedan hjälpte jag mormor att laga mat. Vi lekte varsågod leken med gömd kasler. MUMS!!! Matte ville att mormor skulle hjälpa henne med inkallnings leken, så vi gick ut när det var uppehåll och jag tyckte att det var en rolig lek. Efter det åkte jag och matte hem. En toppen dag hos mormor. Nu är jag jättetrött och måste sova lite.
Hjälper mormor att laga mat.
Lite mys mitt i matlagningen.

Se så fin jag är.


Bus med mormor.


Jättebus
Varsågodleken
Var är godiset någonstans

Sedan blev jag så trött

ZZZZZZZZZZZ

2 kommentarer:

  1. Vi har oxå varit ute på promenix mellan skurarna. Vi körde med inkallningen och idag var hon verkligen på hugget. Det var skitkul tyckte hon, sen gick vi en tur på spåret.Där gillar hon att lufsa. Hon blir så trött & go när vi kommer hem. Där får vi gå nästa gång ni kommer.
    Ha det gott:)

    SvaraRadera
  2. Det låter spännande. Hoppas att det blir snart-)

    SvaraRadera